Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 iunie 2011

Eliberarea emotionala

Il voi cita pe Dr. Edward Bach, autorul cartii “Terapia prin flori”, 2008, Ed. Herald: “Toate bolile au ca origine dezechilibre sufletesti si/sau spirituale rezultate din situarea pe pozitii conflictuale a mintii si inimii”. Mai departe, dezechilibrele se reflecta din planul sufletesc spre planurile psiho-mental, emotional-energetic, fizic.
Cancerul reprezinta o refulare adanca a energiei fundamentale a vietii datorata resentimentelor sau urii inconstiente, maniei introvertite, neputintei de a ierta. Persoana nu vrea de fapt sa se ierte, alimenteaza suferinte din trecut si neaga energia fundamentala a vietii. Viata este unitate. Insa celula canceroasa isi afirma individualitatea, separarea, prin faptul ca ii lipseşte conştienta unei Unităţi mai mari şi mai cuprinzătoare.
           Celula canceroasa este o celula rebela. Prolifereaza necontrolat, egoist, cu riscul de a ucide gazda. In drumul spre exprimare libera rupe orice stavile. S-a saturat de refulari. Cand pragul e depasit, atunci nu mai tine cont de reguli. Renunta la metabolismul aerob si trece pe cel anaerob.
           Viktor Schauberger sustinea ca regularizarea cursurilor de apa este o cauza a cancerului. Cand apa e "imblanzita", energia ei fundamentala este negata si atunci moare.
            Chiar daca in continuare urmeaza o enumerare de terapii si remedii, acestea sunt doar adjuvante, ele singure nu vor da rezultatul scontat decat daca in fiinta pacientului se produce un declic, o constientizare profunda a sensului vietii, o renuntare la vechile judecati, la vechile tipare, posibila doar intr-un mediu familiar pozitiv.
            Citat din Anita Moorjani-"Am murit si m-am descoperit pe Mine insami":
"Vindecarea mea s-a produs tocmai datorita absentei oricarei convingeri. In clipa in care am renuntat complet la dorinta de a ramane in viata, am experimentat moartea, dar cu aceasta ocazie am inteles ca nu imi sunase inca ceasul sa plec.
Noi devenim atotputernici numai atunci cand ne acordam permisiunea de a fi ceea ce doreste Universul sa fim. Cu alte cuvinte, noi devenim atotputernici numai atunci cand cooperam cu viata, nu atunci cand ne impotrivim ei.
Raspunsul este mai simplu decat pare si este unul dintre cele mai bine pastrate secrete ale epocii noastre: iubirea de sine.
Personal, am inteles cu claritate acest lucru in timpul experientei in apropierea mortii, cand am realizat ca a fi eu insami inseamna a fi iubire.
Aceasta a fost marea lectie care mi-a salvat viata. Egoismul nu se naste din prea multa iubire de sine, ci din absenta acesteia, ceea ce conduce la insecuritate, judecata si conditionare. Pentru a iubi pe cineva neconditionat, noi trebuie sa incepem prin a ne iubi in acest fel pe noi insine, caci nu putem oferi altcuiva ceea ce nu avem.
Intelegerea faptului ca eu sunt iubire neconditionata a fost cea mai importanta lectie pe care am invatat-o in aceasta viata. Ea mi-a permis sa ma eliberez de orice teama, si astfel sa-mi salvez viata."
            "Eu nu cred ca remediile pentru aceste cazuri (de cancer) au ceva de-a face cu medicina, caci oamenii de stiinta nu stiu unde sa caute. Ei studiaza exclusiv simptomele, nu si cauzele, dupa care creeaza medicamente cu care mascheaza acele simptome. Am ajuns sa ma intreb chiar daca nu este mai usor sa faci bani vanzand medicamente decat sa ii ajuti pe oameni sa creada in maretia lor divina! Personal, cred ca boala mea a fost o criza de identitate, fiind maniera corpului meu de a-mi spune ca sufletul meu sufera din cauza pierderii identitatii sale reale. Daca mi-as fi recunoscut de la bun inceput adevarul interior, nu m-as fi imbolnavit niciodata de cancer!"